כל מה שחשוב לדעת על פורץ מכוניות
מה חדש

כל מה שחשוב לדעת על פורץ מכוניות

אילו תמונות עולות לכם, כשאתם שומעים "פורץ מכוניות"? כנראה שעולות לכם תמונות וקונוטציות שליליות למדי, אולי אתם מדמיינים עבריין משופשף שמתגנב לרכב שלכם באישון לילה. אבל למעשה, פורץ מכוניות הוא סוג של "סופרמן", שמגיע לחלץ אתכם בכל שעה שהיא ממצב ביש שנקלעתם אליו – לדוגמה, רכב שננעל מאחוריכם והותיר אתכם בחוץ, מפתחות שאבדו ונעלמו במסתוריות ועוד.

כן, חשוב לדעת כי פורץ מכוניות מורשה אינו פושע – אלא בעל-מקצוע לכל דבר. כמובן, פורץ מכוניות מורשה מחזיק בתעודת יושר ובאישור מיוחד מהמשטרה – כי הוא עבר בהצלחה קורס מטעם המשטרה ורשאי לפרוץ מכוניות באופן חוקי.

אז מתי צריך להזמין פורץ מכוניות? ואיך בכלל בוחרים פורץ מכוניות? אולי כדאי בכלל לוותר על שירותי פורץ ולנסות לפרוץ לבד את הרכב? כל התשובות לשאלות – במאמר הבא.

מתי צריך להזמין פורץ מכוניות?

לא חסרים דוגמאות לתרחישים שבהם צריך להזמין פורץ מכוניות. אף אחד מהתרחישים האלו אינו נעים במיוחד:

  • כשהמפתח נשבר במנעול של הדלת.
  • כשהשלט של הרכב אינו מגיב.
  • כשמפתחות הרכב אבדו ואין לכם מפתח ספייר.
  • כשהרכב ננעל בעצמו, עם המפתחות בפנים  (ישנם רכבים שננעלים אוטומטית לאחר זמן מה).
  • כשמיהרתם לצאת מהרכב והרכב ננעל מאחוריכם, עם המפתח בפנים (לדוגמה, בזמן תדלוק, שטיפת רכב מתחת לבית וכו').

איך בוחרים פורץ מכוניות?

אנו ממליצים להצטייד מראש במספר הפלאפון של פורץ מכוניות מקצועי, שעונה לכל הקריטריונים שמיד נפרט. זכרו שבזמן אמת תהיו לחוצים ומבולבלים ולא יהיה לכם זמן לבחירה מושכלת ולסקר מקיף.

מהירות – הזמן משחק פה תפקיד מרכזי – זמן המענה בנייד, זמן ההגעה למקום וזמן הפריצה לרכב. הכל צריך להתבצע במהירות. זכרו כי בזמן אמת תהיו עצבניים מאוד וכל דקה שתעבור תיראה לכם כמו נצח.

ניסיון, מיומנות ומהירות עבודה – פורץ מנוסה, שכבר זכה להכיר שפע של מנגנוני נעילה ברכבים, יוכל לפרוץ את רכבכם במהירות ולא יהיה מופתע ומבולבל כשיגיע לפרוץ את רכבכם. מהירות העבודה חשובה במיוחד כשמדובר במזג אוויר סוער, או אם חזרתם מקניות בסופרמרקט והרכב עמוס במצרכים שעלולים להתקלקל וכו'. בנוסף, חשוב שתדעו גם כי עם פורץ מכוניות מנוסה ומיומן, הנזק שעלול להיגרם לרכב – ימוזער.

זמינות – מומלץ לבחור פורץ מכוניות שזמין 24 שעות ביממה, שעונה במהירות לנייד ולא לוקח זמן רב להשיגו.

תעודות – חשוב לוודא שפורץ המכוניות מחזיק בתעודת יושר ובאישור מהמשטרה.

מיקום – פורץ מכוניות שמתגורר סמוך לאזור מגוריכם ומכיר את הרחובות היטב, יוכל להגיע ל"זירה" במהירות ולשחרר אתכם מאי הנוחות שנקלעתם אליה.

האם כדאי לחסוך את הכסף על פורץ רכבים לפרוץ לבד?

אפילו אם נראה לכם פשוט ומפתה לפרוץ את הרכב בעצמכם, לא כדאי שתנסו. כל ניסיון לפרוץ את הרכב באופן עצמאי עלול להוביל לניפוץ השמשה, שבירת המנעול, שריטת הפח מסביב למנעול ולנזקים שעלותם גבוהה מעלות הזמנת פורץ.

לסיום, אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם את הטרחה ואת הכסף שבהזמנת פורץ מכוניות – לכו על טיפול מונע: החזיקו סט נוסף של מפתחות עם מפתח מקודד/שלט. בנוסף, כדאי לבדוק מראש עם יצרן הרכב לגבי נטרול מערכות הנעילה האוטומטית ברכב, כדי שתמצאו עצמם נעולים בחוץ – והמפתחות בפנים.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.