מה חדש | עיצוב פנים

לסדר את דלת המקרר: המדריך השלם למגנטים על המקרר

אני מנחש שלרוב מי שקורא את השורות האלה יש מקרר בבית. אני גם מנחש שלרוב הקוראים יש מגנטים על המקרר: תמונות מחתונות, מגנטים דקורטיביים וגם כאלה שמפרסמים בעלי מקצוע שונים. אני גם מנחש שלרבים מאיתנו יש יותר מדי מגנטים על המקרר. בואו נהיה מעשיים ונתחיל לסדר אותם.

האם מגנטים על המקרר הם מסוכנים? ככל הנראה, לא. בפייסבוק אמנם הסתובבה אזהרה שמגנטים על המקרר מסוכנים לבריאות כיוון שהם משפיעים לרעה על האוכל שבתוכו – אבל זו הייתה מתיחה חסרת בסיס. היו אמנם לא מעט אנשים שהורידו במהירות את המגנטים מהמקרר שלהם אבל הסכנה היחידה היא שמישהו יחליט לבלוע אותם: ילדים או כלבים.
.

 

מגנט על המקרר יכול להיות שימושי גם לדברים אחרים ולא רק כדי שנוכל להתקשר לשרברב בשעת חירום. למי שיש אייפד ימצא את המגנט הזה למקרר יעיל מאוד:
.

 

אפשר גם לשדרג את המקרר, ולו למראית עין, באמצעות מגנט מתאים:
.

 

וחברת שיווק מים צרפתית שיווקה גם מגנט למקרר שבאמצעותו אפשר להזמין מים הביתה (מתאים למי שאין לו ברז או שאינו סומך על המים שזורמים מהברז שלו.)

אבל השימוש העיקרי של המגנטים שאנחנו שמים על מקררים (מלבד להציג לראווה את יצירות המופת של הילדים שלנו ולהזכיר לנו את החשבון שצריך לשלם) הוא לאפשר לנו גישה מהירה למספרי טלפון שלהם אנחנו זקוקים. כדי לנצל את המקרר בצורה הכי טובה, בואו נחשוב לרגע מיהם בעלי המקצוע שאנחנו חייבים לשים על המקרר (טוב, לא באמת נשים את בעלי המקצוע, אלא רק את המגנטים שלהם). ככה נוכל להיפטר ממגנטים שרק תופסים מקום יותר שבו נוכל לשים מגנטים אחרים.

אני מתאר לעצמי שלאנשים שונים תהיה רשימה שונה אבל הנה הרשימה שלי:

  • מספרי חירום שקל לזכור בשגרה אבל קצת קשה כשנמצאים בלחץ: משטרה, מכבי אש, מד"א וכן הלאה. למי שזקוק לרשימה תוכלו למצוא אותה פה ולבחור מתוכה את מה שחשוב לכם.
  • רופא משפחה או מוקד רפואי לשעות שבו הוא לא זמין.
  • מספרי טלפון של בני הבית (ויש מי שגם יוסיף מספרי תעודת זהות.) אפשר גם רשימת טלפון של חברים של הילדים למקרי חירום אבל זה עלול לגרום כבר לצפיפות יתר על המקרר.
  • חשמלאי: לתיקוני חשמל דחופים; אחד שיכול לבוא בכל שעה.
  • שרברב (אינסטלאטור): לפתיחת סתימות ותיקון דליפות ופיצוצי צנרת.
  • שיפוצניק: אם יש לכם בעל מקצוע שיכול לבצע את כל התיקונים הקטנים שכל כך קשה לנו לעשות. יש גם כמה שיפוצניקים נדירים שיכולים לטפל גם בבעיות חשמל וגם בבעיות אינסטלציה. אם יש לכם אחד כזה הרי שתוכלו לחסוך מקום על המקרר.
  • וטרינר: למי שיש חיות מחמד זה חשוב מאוד. למי שאין לו חיות מחמד זה פחות חשוב. כדאי גם שיהיה את מספר הטלפון של חנות החיות שלכם לכל הפעמים שצריך להזמין אוכל, כדורים ושאר עניינים שחיות מחמד מביאות איתן.
  • אנשי מקצוע נוספים: אם יש לכם גינה אז אולי כדאי שיהיה לכם מספר טלפון של גנן. אפשר גם מספר טלפון של מתקן תריסים זמין אם אין לכם שיפוצניק שעושה הכול.
  • שירות מחשבים לתיקונים דחופים ותיקונים מסובכים: אין בית בלי מחשב ואין מחשב בלי בעיות ולכן כדאי שלא יהיה מקרר בלי מגנט מתאים.

את רוב המגנטים שלהם אתם זקוקים אתם תקבלו מכל מיני אנשי מקצוע שמפרסמים את עצמם. אבל השיטה הנכונה היא אחרת: מצאו קודם כל את בעל המקצוע שלכם – מישהו אמין שיש לכם ניסיון טוב איתו – ורק אז הכתירו אותו באמצעות מגנט לבעל המקצוע הרשמי שלכם.

מגנטים מודפסים

ומה עושים עם כל המגנטים האחרים של בעלי המקצוע שלא זכו בתואר?

אני מדביק עליהם תמונות מכל הסוגים וכך יש לי מגנטים דקורטיביים בעיצוב עצמי. גם את רשימת הטלפונים לשעת חירום אפשר להדביק על מגנט כזה. כל מה שצריך זה מגנטים שקיבלתם מבעלי מקצוע, דבק מגע, סכין יפנית ו/או מספריים וקצת דמיון.

מגנטים מעוצבים עשה זאת בעצמך

***

מוגש בחסות דפוס גוליר הפקות בע"מ – כל צרכי הדפוס, השילוט והעיצוב שלך באתר אחד!

הדפסת מגנטים

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.