מערכת אזעקה לבית - הכירו את הגלאים שיגנו על ביתכם
מה חדש

מערכת אזעקה לבית – הכירו את הגלאים שיגנו על ביתכם

כאשר מעוניינים להגן על הבית בצורה הטובה ביותר אין להסתפק אך ורק בדלתות אימתניות, שערים וסורגים. את כל אלו עוברים הפורצים המקצועיים של ימינו בקלות יחסית, לעיתים גם כאשר בני הבית נמצאים בתוכו ולנים את שנת הלילה שלהם. כפי שתבינו מייד, הדרך הטובה ביותר להגן על מבצרכם טמונה בהתקנת מערכת אזעקה איכותית בבית. מערכת אזעקה לבית מסוג מתקדם תכלול בתוכה מספר גלאים חכמים שיגלו ברגעי האמת שקיימת בעיה ובהתאם לזאת יחלו בשרשרת תהליכים עד ליידוע בני הבית וחברת האבטחה. באלו גלאים מדובר? הישארו עימנו.

גלאי וילון

אחת מהאפשרויות להתריע מפני חדירה של גורם שאינו מורשה לתוך הבית היא באמצעות התקנת מערכת אזעקה שמחוברת לגלאי וילון. גלאים אלו מתלבשים על החלון ולמעשה "קולטים" את כל השטח שלו כמו מעין וילון. במידה ואדם כלשהו ינסה לעבור דרך החלון הגלאי יזהה זאת מייד (באמצעות לייזר או חיישן טמפ') ויעביר את המידע למערכת האזעקה. היתרון בשימוש בגלאים אלו הוא שמי שכבר נמצא בתוך הבית ונע בו, אינו מפעיל את האזעקה.

גלאי מגנט

ניתן להתקין גלאי וילון בפתח של כל חלון שהוא, אלא שכאשר מדובר בדלת הכניסה או הדלת האחורית לעיתים הדבר אינו אפשרי להתקנה במידה ומדובר במנגנון שאינו מסוג הזזה. במקרים שכאלה רצוי להעדיף מערכת אזעקה לבית שכוללת בנוסף גם תקשורת עם גלאי מגנט. גלאים אלו מופעלים באופן אוטומאטי כאשר הדלתות במצב סגור ומתריעים מפני חדירה לבית כאשר שני חלקי המגנט מופרדים, דהיינו, היתה פתיחה של הדלת. יש לציין כי הגלאים אינם "יודעים" לזהות מתי מדובר בכניסה של גורם שאינו מורשה או גורם אחר וההחלטה על הפעלת הגלאי מתבצעת דרך מרכז הבקרה של מערכת האזעקה על ידי הבעלים.

גלאי תנועה

בימינו לפורצים ישנן דרכים יצירתיות ביותר לחדור לבתים, כך שלעיתים הם מצליחים בכל זאת לנטרל את גלאי הווילון או גלאי המגנט ולחדור לתחומי הבית. על מנת להגן על ביתכם באותם המקרים רצוי להתקין בנוסף גם גלאי נפח. מערכת אזעקה לבית עם גלאי נפח תדע לזהות כל תנועה חשודה במרחב הביתי ותפעיל את האזעקה מייד. כמובן שחשוב לרכוש גלאים שהם "ידידותיים" לבעלי חיים וילדים, כלומר, אינם מפעילים את האזעקה כאשר מדובר בתנועה של נפח קטן במרחב (וכך היא לא תופעל בלילה כאשר הילד הולך לשירותים או כאשר הכלב יוצא לגיחה קצרה לחצר).

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.