ציורים לחדרי ילדים
מה חדש

ציורים לחדרי ילדים – טרנד היופי החדש

אופנת עיצוב קירות חדרי הילדים השתנה פעמים רבות בעשורים האחרונים. עידן התמונות האישיות (עם דגש על תמונת בת / בר המצווה) כבר מזמן נכנס לספרי ההיסטוריה, כשגם תקופת הפוסטרים ותמונות התלת ממד מאחורינו. בשנים האחרונות הגיע תורם של ציורי הקיר לכבוש את חדרי הילדים בישראל ובעולם, וההרגשה שלנו היא שהיופי הזה לא ייעלם כל כך מהר. אז אלו ציורים לחדרי ילדים תוכלו למצוא ואיך גם אתם תוכלו להפוך את החדר של הילד שלכם למרשים, יפה ומעוצב באופן ייחודי? המשיכו לקרוא.

ציורים לחדרי ילדים – מגוון אפשרויות אהובות ומדליקות

בהנחה שאין לנו צורך אמיתי להסביר לכם מהם ציורים לחדרי ילדים, נתחיל הישר מאפשרויות הציור העומדות בפניכם. ובכן, האופציות המועדפות על הקטנטנים הן דמויות דיסני האהובות מעשרים השנים האחרונות, לצד בעלי חיים, פיות ומלאכים, רובוטים, דינוזאורים ועוד. בקיצור – תנו להם דמות אהובה, כמה שיותר צבעים ושמחה והרי לכם ציור שכל ילד וילדה בישראל יתאהבו בו.

כיצד מתבצעת הפקת ציור הקיר?

תהליך העבודה של הפקת ציורי קיר אינו מסובך כלל וכלל. אחרי שבחרתם אחד ממספר הציירים בישראל המציעים ציורים לחדרי ילדים (בדקו היטב האם מדובר באיש מקצוע ראוי ומנוסה), תקבלו פרטים ראשונים על הצפוי – החל מזמני עבודה (לרוב יום עבודה אחד מהבוקר עד הערב), דרך ההכנות הנדרשות (ניקוי הקיר מפגמים ומסמרים. וידוא שקע חשמלי וברז מים בקרבת מקום), אחריות ופרטים נוספים. בשלב זה עליכם לתאר בקווים כלליים וספציפיים את הציור המבוקש, כשבתגובה ישלחו אליכם קבצים רבים למייל עם שלל אפשרויות. אל תשכחו לוודא את עניין הגודל (אל תסתפקו ב"בערך". חשוב למדוד את הקיר במדויק) ושימו לב לכל סעיפי החוזה, כולל אופן ומועד תשלום, אחריות על נזקים, לכלוך וצבע וכו'.

טווח מחירי ציורים לחדרי ילדים נע לרוב על הציר שבין 1,000 שקלים לציורים הקטנים והפשוטים ועד 2,000 ₪ למרבית הציורים. ציורים גדולים ומורכבים במיוחד (למשל, ציורי תקרה או כאלו הדורשים עלייה לגובה חריג) יכולים לעלות עד כ-3,000 ₪. האחריות הניתנת לרוב על איכות הציור והצבע היא של כ-7 שנים. אחריות קצרה יותר באופן משמעותי חייבת להדליק אצלכם נורה אדומה לגבי איכות העבודה והצבע.

בסופו של דבר, לילד שלכם מגיע את היפה ביותר… בחרו יחדיו ציור קיר נהדר ותשיגו לו עיצוב ברמה אחרת.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.