מה חדש | עיצוב פנים | עשה זאת בעצמך

אפליקציות עיצוב ושדרוג הבית

המכשירים הניידים שלנו מתהדרים בשם התמוה "טלפון". הם משמשים לנו בתור מחשב נייד, כתבן מיילים ותכתובת, ג'י.פי.אס אינטראקטיבי ומדויק, מצלמת HD ופלטפורמה נוחה לתשלום חשבונות. מלבד הפונקציות הסופר-שימושיות הללו שכל בעל סמארטפון מרגיש בחסרונם המיידי ברגע שהטלפון עוזב את כף ידו, הידעתם שאפליקציות מובייל יכולות לעזור לכם גם בעיצוב הבית, הגינה ובשיפוץ פה ושם? הנה סקירה קצרה של האפליקציות החינמיות שאהבנו:

טמבור:
החברה הותיקה לצבע וחומרי בניין השיקה אפליקציה יוצאת מן הכלל המראה לכם כיצד יראו החדרים שלכם בצבעים שונים (ממניפת הצבעים של טמבור כמובן) עוד לפני שדרכתם בחנות. כיצד זה עובד? צלמו את החדר המבוקש ובחרו בקליק אחד ממעל אלף וחמש מאות הצבעים שלרשותכם. הקיר בתמונה יצבע לנגד עיניכם וכך תוכלו להחליט האם ורוד פוקסיה ילך או לא עם השטיח המנומר.

אפליקציה לעיצוב

פלס:
PowerBubble היא אפליקציה המאפשרת לכם לבדוק, בעזרת הטלפון שבלאו הכי נמצא לכם בכיס, האם התמונה/מדף שאתם תולים כרגע היא ישרה או עומדת על העוקם. הממשק שלה פשוט ונוח לשימוש והיא חינמית! מה עוד אפשר לבקש?

אפליקציית פלס

פנס
למי שעדיין לא יודע, הסמארטפון שלכם יכול לשמש אתכם בתור פנס זמין ורב עוצמה. אפליקציות לכך יש לרוב, ורובן משתמשות בפלאש של המצלמה ליצירת אור חזק במיוחד. אין לכם פלאש במצלמה? אל דאגה, האפליקציה השימושית תשתמש באור הנובע מהמסך שלכם ותאפשר לכם לבחור בסוגי תאורה שונים: משטרה, הבהוב רמזור, אור בהיר רגיל ואפילו קוד מורס! Tiny Flashlight היא החביבה עלינו:

אפליקציית פנס

סרגל מדידה

צריכים למדוד משהו בצורה מדויקת וסרט המדידה לא בנמצא? אל דאגה. האפליקציה הקטנטנה והחביבה הזו תסגור לכם את הפינה תוך שניות. Ruler Green מתקינה את עצמה בקלות, שוקלת קילובייטים בודדים בלבד והינה קלה ביותר לשימוש, בלי אופציות מסובכות וכיוונונים. המסך ירוק (מפתיע נכון?) ורגוע, וחף מפרסומות מעצבנות. רוצים לדייק עוד יותר? האפליקציה מאפשרת לכם להשוות את המסך עם הסרגל או סרט המדידה האמיתי שלכם ולהחיל את השינויים בלחיצת כפתור. אהבנו!

אפליקציית סרגל

עיצוב גינה

מלבד להציץ מעבר לגדר ולקנא בשכנים, מהיכן אתם שואבים רעיונות לעיצוב הגינה או החצר שלכם? Garden Design Ideas מכילה מאות תמונות להשראה המחולקות לפי נושאים: גינה מודרנית, יפנית, מפלים, אבנים ורעיונות לחצר האחורית. שוטטו בגלריות ומצאו מה מדליק אתכם. מצאתם? האפליקציה מאפשרת לכם לשמור את התמונות או לחלוק אותן עם אחרים.

אפליקציית עיצוב

עיצוב הבית

על אפליקציית Houzz כבר נשפכו מספיק מילים ו"עוצרת נשימה" יהיה תיאור פושר. מספיק לומר שב-CNN כינו אותה ה"וויקיפדיה של עיצוב הפנים והחוץ". אפליקציה זו, החינמית בנס, נותנת לכם לשוטט בין כמעט מליון תמונות באיכות יוצאת מן הכלל של בתים וחדרים על פי בחירתכם: סוג חדר, מיקום וסטייל; לשמור אותן במחברת רעיונות אונליין או מקומית על המכשיר שלכם ואף להתייעץ עם משתמשים אחרים אם אתם מתלבטים בין כורסא לשזלונג. מרהיב!

אפליקציית עיצוב הבית

אז בפעם הבאה שאתם באוטובוס/אצל רופא השיניים או בישיבה משעממת במיוחד, נצלו את הזמן והנייד לשדרוג הבית והחצר שלכם ובחינם!

***

מוגש בחסות זברה CRM – מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.

מערכת CRM

Similar Posts

One Comment

  1. האוז, אגב, עוצבה ומותגה על ידי סטודיו לוליין, בישראל והפיתוח נעשה על ידי גיא חביב ואלי קונקי – ישראלים אף הם. היזמים של האוז – אלון כהן ועדי טטרקו – ישראלים אף הם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.