דירה זוגית
מה חדש

לגור איתו, לגור איתה: 7 טיפים למעבר דירה זוגי

אז זהו – עוברים לגור ביחד. צעד גדול לזוג, אפילו צעד נועז יש מי שיאמר. כיוון שאתם לא לבד בעניין – הרבה זוגות כבר עשו את זה לפניכם – אתם יכולים להיעזר בניסיון המצטבר של זוגות בכל העולם. הנה כמה טיפים בשבילכם שיעזרו לכם לעבור בשלום את מעבר הדירה הזוגי.
.

 
.

 

תכנון טוב הוא חצי עבודה

לפני שמזמינים את המעבירים, שבו ביחד ותכננו את המעבר. למעשה אנחנו צריכים לתכנן שני מרכיבים של המעבר: ההווה – המעבר עצמו שכולל משאית וארגזים ובלאגן וכל השאר; ואת העתיד – איך יראה הבית המשותף שלנו.

בפוסט הזה נתרכז במה שנוגע למעבר עצמו. בואו נתחיל עם כמה טיפים לגבי המעבר הטכני עצמו:

חלקו את העבודה: לכל אחד מכם יש יתרונות וחסרונות; ייתכן ואחד מכם טוב יותר במשהו אחד והאחר טוב יותר במשהו אחר. נצלו את הנקודות החזקות של כל אחד מכם וחלקו את העבודה בהתאם.

התכוננו לבעיות: גם התכנון הטוב ביותר לא יכול למנוע מכשולים ותקלות שאינם מתכוננים. גם אם אתם בונים תכנית מלאה ומושלמת הכינו את עצמכם לתקלות בלתי צפויות ונסו להחזיק תכנית ב' למקרה הצורך.

הכינו את חוש הגמישות: את התכנית התאימו למציאות המשתנה. אם במהלך המעבר דברים משתבשים או שאתם מגלים שהתכנית שלכם איננה מושלמת, עזבו את התכנית ופעלו בצורה הטובה ביותר בהתאם לתנאים שנוצרו.
.

 

מעבר דירה כולל יותר מארגזים ומשאיות

מעבר דירה כמכשול: כמו כל אירוע מלחיץ וקשה, מעבר דירה יכול להיות מבחן לזוגיות – להעמיד את הזוגיות שלכם במבחן. מדובר הרי ביום לא פשוט שכולל לחץ והתמודדות עם קשיים. אל תתנו ללחץ לפגוע בזוגיות שלכם. גם ברגעים הלחוצים ביותר זכרו שאתם לא לבד ושההתנהגות לשכם משפיעה על אנשים אחרים. מצד שני, אל תשפטו בחומרה את בן או בת הזוג שלכם ברגעים האלה המלאים בלחץ. תהיו סלחניים ונסו לקבל בהבנה את רגעי המשבר של הצד השני.

מעבר דירה הוא הזדמנות ללמוד: להיות סלחניים זה חשוב אבל לפעמים אתם עלולים לגלות דברים לא נעימים ברגעים של לחץ. ייתכן וזה הרגע שתגלו שיש לכם בן זוג עצלן או לחוץ מאוד או עצבני בצורה קיצונית. זכרו שגם בן הזוג שלכם לומד עליכם דברים במהלך המעבר. זוגות עוברים לגור ביחד כדי לדעת אם הם יכולים לחיות ביחד – מעבר הדירה הוא גם הזדמנות ללמוד על בן או בת הזוג שלכם. עם זאת – נאמר שוב – היו זהירים בשיפוט שלכם ואל תהיו חסרי רחמים.

מעבר דירה הוא רק מעבר דירה: או במילים אחרות – מה שקורה כשעוברים דירה יוצא מהבית עם המשאית של המובילים. רבתם תוך כדי מעבר? צעקות? בלאגן? אפילו דמעות? תשאירו את כל זה מאחור ותמשיכו הלאה. מעבר דירה יכול להיות מאוד קשה – במיוחד כשהמעבירים שבחרתם הם לא מצמרת המקצוע ולא ממש עוזרים להרגיע את המצב – ולא צריך לקחת יותר מדי ללב את מה שקרה. אחרי שהמשאית עוזבת ואתם לבד עם הארגזים – שבו ביחד, תירגעו, תשתו משהו, תשאירו מאחור את המריבות ותתחילו להתכונן לעתיד משותף וארוך ביחד.
.

 

אתם מוזמנים לקרוא את ההמשך ב:

לגור איתו, לגור איתה: טיפים למעבר דירה זוגי, חלק ב'

***

מוגש בחסות TDY Moving – הובלות במרכז בסטנדרטים אמריקאיים.

העברת דירות ומשרדים

 

 

 

Similar Posts