פתרונות מיגון לבית
מה חדש | עיצוב פנים | שיפוץ ובנייה

להיות עם ולהרגיש בלי… סורגים

אחד החלומות היותר נפוצים בקרב האדם מן הישוב הוא בית עם גינה – בית פרטי, עם דשא או בריכה קטנה, מספר עצים (נוי או עצי פרי), מסלעה יפה, הרבה פרחים כשהשקט והשלווה ממלאים את האוויר. הבית, בין אם הוא בעל מפלס אחד או יותר, מוקף בחומת לבנים או עצים, עם חיפוי של אבן ירושלמית או אפילו רק בצבע המתאים לנוף. בית שמקרין שקט, שלווה והרבה יופי. אם תבדקו את החלום לעומק, ככל הנראה תגלו שבשום מקום לא מופיעים בו סורגים.

אם נעזוב לרגע את החלומות נבין מיד שסורגים הם די הכרחיים. במדינה בה יש כל 20 דקות בממוצע נסיון פריצה, נגלה כי לפעמים, על מנת לשמור על החלומות שלנו, צריך להגן עליהם ולהגן עליהם היטב. זה כורח המציאות, במיוחד בבתים פרטיים ולאלה המתגוררים בקומות הראשונות בבניין. לעיתים, את הסורגים צריך לתגבר גם באזעקה וכל זאת על מנת לשמור ככל האפשר שלבית שלנו לא יפרצו.

על מנת למצוא פתרונות נוספים למיגון הבית ולהרגיש בו קצת יותר חופשיים – במקום או בנוסף לסורגים – שאלנו את צוות "אבינועם מנעולים" איזה פתרונות מיגון נוספים לבית הם מכירים, כאלה שנוכל להתקין אותם בבית אך הם לא יפריעו למראה הכללי ולאווירת החופש בו.

הנה כמה אפשרויות הקיימות כיום בשוק:

מערכות בית חכם: לפני מספר שנים מערכות אלה היו נגישות לעשירים בלבד. אלה הן מערכות שליטה ובקרה מרחוק על מערכת החשמל שבבית. באמצעות הטלפון הנייד ניתן להפעיל מרחוק כל מוצר חשמלי בבית ולכבות אותו בכל זמן שתרצו. זהו פתרון מצוין לאנשים השוהים בחו"ל ורוצים לדמות שגרת חיים שממשיכה להתנהל בבית גם בהעדרם. בנוסף, מערכות אלה מספקות אפשרות להגיף את כל התריסים החשמלים בלחיצת כפתור אחת, כך שגם אם שכחתם להגיף ונזכרתם בדרככם לעבודה, ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות.

ציפוי מגן לשמשות: ציפוי זה הוא פתרון מצוין לאלה שלא מעוניינים בסורגים והוא מוכר על ידי חברות הביטוח. הציפוי הוא כמו סורג שלא נראה ובעובי של 350 מיקרון, כך שהוא מקשה מאד על שבירת החלון. את הציפוי מתקינים על החלון הקיים, הוא איננו משפיע על יופיו, שקיפות החלון איננה נפגמת ואין צורך לתחזק אותו.

חברת שמירה: קיימים היום מספר מוקדי שמירה ואבטחה הנותנים שרותי סיור מסביב לבית. חברת שמירה שכזאת היא גורם היוצר הרתעה רבה מפני גנבים מאחר והם רואים כי יש מישהו השומר על הבית. חשוב להקפיד לוודא שהסיורים הינם בטווחי זמן קטנים אך לא קבועים, על מנת לא לתת לגנבים את המידע מתי הסיור הבא צפוי להגיע.

גלאי פתיחה לדלת: ניתן להתקין גלאי המתריע על ידי צפצוף חזק כשהדלת נפתחת. על זמני ההתרעה ניתן לשלוט ולכוון כך שהגלאי יפעל רק כאשר דיירי הבית אינם נמצאים בבית.

גלאי לחלון: קיימים גלאים המתריעים על שבירה של חלון. גלאים אלה מזהים את הרעש של השבירה ו/או את הרעידות הנוצרות בחלון כתוצאה מהניפוץ.

תריס בעל דופן עבה: היום ניתן להשיג תריסים שהדופן שלהם עבה יותר כך שהם מקשים יותר על תהליך הפריצה לבית.

מגביל פתיחת חלון: זהו אמצעי שטוב מאד להשתמש בו גם עבור אלה שיש להם ילדים קטנים וישנו חשש כי יפלו מהחלון. יש מספר רב של סוגים, בין אם זה כבל המותקן על החלון המאפשר את הנעילה שלו, סקוטצ' או אביזר המותקן בהברגה אל החלון. כל אלה מאפשרים פתיחה מוגבלת ביותר של החלון ומונעים נפילת ילדים ומקשים על פריצה מבחוץ.

לסיכום, קיימים מספר לא קטן של אמצעים המאפשרים מיגון לבית ללא פגיעה ביופי שלו מבחוץ ומבפנים. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת שיתאימו יחד אתכם את המיגון הנדרש לכם וכל זאת על מנת שתמשיכו ליהנות מהשקט בבית שלכם.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.