גינה וגן | מה חדש | עשה זאת בעצמך

עשה זאת בעצמך, אירוע נוצץ כמו בחו"ל

תתפלאו, אבל יש בעולם אנשים שלא סובלים ממצוקת הדיור. הם בעיקר חיים במקומות כמו ארצות הברית או אירופה, ומבלים את ימיהם בבתים דו-קומתיים גדולים עם גן צמוד. וכשיש המון מקום, למה לא לחסוך בעלויות של אוהל מיוחד לאירועים, ולא לעשות חתונה פשוט בבית? במיוחד אם מדובר בחתונה צנועה – בסביבות מאה מוזמנים, נניח – ויש לך גן מדהים ובית של 300 מטר רבוע כל קומה?

המאמר הזה בא להוציא לכם את העיניים עם עיצובים מארועים ביתיים נוצצים ומעוצבים במיוחד. אבל האמת, אם ממש בא לנו, אפשר לשחזר את רוח הדברים גם אצלנו בדירת שלושה חדרים ברמת גן, אם מדובר בחגיגת יום הולדת, מסיבת רווקות או אירוע אחר, קטן ואיכותי. אולי לרוב אין לנו, הישראלים, בתי פאר, אבל טעם טוב ושמחת חיים – יש ויש.

ובכן, להלן העיצובים מאירועים ביתיים נוצצים בחו"ל, ואתם בהחלט מוזמנים לנסות את זה בבית!

עיצוב שולחן בהשראת הטבע

.

Source: veranda.com via Lynn on Pinterest

.

שימו לב ליונה הקטנה והלבנה, לפירות ואגוזים שמקשטים את השולחן, לנר בצבע דבש ולזר האישי המקסים, כולו ירוק ולבן, עם קצת אלמנטים טבעיים כמו ענפים, עלים ושרכים. לחובבי הנצנצים – ניתן לשדרג עם סרטים, מפיות וראנר בצבע זהוב חיוור. הוא ישתלב נהדר.

כמו באגדות

.

.

אירוע באווירה מסתורית ופנטסטית קצת. מה שגורם לתמונה להיראות כמו ארמון של שלגיה, זה התאורה (שמתם לב לנברשת עם הנרות?), נטיפי הזכוכית על התקרה, וזרים שכוללים הרבה אלמנטים כסופים. אפשר לחבר לזה מפות כסופות, כלי זכוכית שקופים עדינים, ומפיות בצבעים קרים בשילוב קצת הזוי, כמו סגול לילך עם ורוד פוקסיה.

כיסאות

.

.

ז'אנר קישוטים שכמעט ולא ידוע בארץ – קישוט הכיסאות לאירוע בעזרת זר קטן עם כמה פרחים ועלים, וסרט בד יפה. פשוט, חגיגי וגאוני. הקפידו, כמובן, שזה ישתלב עם יתר הקישוטים, ולא יגנוב את ההצגה מהשולחן.

סידור לשולחן קבלת הפנים

.

Source: bridalguide.com via Nicholette on Pinterest

.

כדורי כסף, נוצצים, פנינים ונוצות לבנות. אני לא יודעת למה זה נראה כל-כך עדין ומקסים, ולא טראשי, אבל עובדה שהם הצליחו. אולי הסוד הוא בגודל ובשילוב מינימליסטי. לדעתי, אפשר גם לגוון ולהחליף את הפנינים בצדפים לבנים, ואת הנוצות בשושן צחור אחד גדול.

תחרה

.

Source: via Sereina on Pinterest

.

הייתי חייבת להביא לכם רעיון אחד שהוא לגמרי מעשי, אז בחרתי במחזיקי סכו"ם: את זה אפשר לשחזר בכל מקום וזה אפילו לא יעלו כל-כך הרבה. מפיות תחרה לבנות שנמכרות בכל חנות למלאכת יד וחבל פשוט, הופכים עם קצת השקעה למחזיקי סכו"ם שישדרגו פלאים את מראה השולחן.

אירוע על הים!
.

Source: stylemepretty.com via Lilia on Pinterest

.

אני, אישית, ככה הייתי רוצה להתחתן, ואל תגידו לי שום דבר על החול בנעליים. מי שגר ליד חוף אכזיב או קיסריה, אולי יכול אפילו לשחזר את הנס. כמובן, בקישוט השולחן יש לקחת בחשבון את הבריזה שתעיף כל דבר שלא מחובר לשולחן במסמרים. לכן עדיף שיהיו כמה אלמנטים בודדים, אבל חזקים וכבדים יחסית, כמו מפיות בד בתוך טבעות זכוכית גדולית, פמוט זכוכית אחד גדול עם נר גדול בתוכו (רצוי פמוט בצורת כוס עמוקה שהנר שקוע בתוכה, כדי שהרוח לא תכבה) וסידור פרחים מינימליסטי בתוך כד חימר כבד ויציב מאוד. באמת שלא צריך יותר מזה; הנוף לים יעשה את כל היתר.

אירוע בפרדס

.

Source: stylemepretty.com via Malin on Pinterest

.

אני לא יודעת עד כמה זה נוח – מבחינת החרקים וכדומה – אך מצד שני, "פרויקט" כזה דווקא מעשי בשביל מי שחי במושב. ואם אי אפשר לערוך שם חתונה, אז אפשר לפחות יום הולדת. בתמונה, האלמנטים של פרדס קיימים גם בקישוטים: צבעי צהוב, כתום וירוק, ופירות מלאכותיים. שימו לב למפה סרוגה מהממת, עבודת יד, ולכוסות היין המיוחדות מזכוכית ירוקה. פרטים קטנים כאלה יכולים לשדרג את כל האווירה של האירוע.

שיהיה במזל טוב, נוצץ, שמח ומהנה, עם המון זיכרונות טובים!

***

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם – אירועים בניחוח אחר.

גני אירועים בשרון

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.