ציורי קיר - כל מה שצריך לדעת
מה חדש

ציורי קיר – כל מה שצריך לדעת

כדי להפוך את הבית שלכם ליפה ומעוצב יותר, אפשר להחליף את הריצוף ב-30 אלף שקל. אפשר גם לקנות סלון חדש ב-10,000 ₪ או יותר. אז זהו, שאפשר גם אחרת. תאמינו או לא, הבית שלכם יכול להיראות חי, צבעוני ויפהפה בפחות מאלפיים שקל. על ציורי קיר כבר שמעתם? אם לא, אז הגיע הזמן שתשמעו.

ציורי קיר – כי ככה מקשטים היום את קירות הבית

לאט אבל בטוח, מפנות התמונות הוותיקות את קירות הבתים בישראל. כי עם כל הכבוד לתמונות המשפחתיות עם סבא וסבתא או לפאזל 3000 החלקים שבניתם ומסגרתם, עיצוב הבתים מודל 2018 נראה שונה לחלוטין. אל הוואקום שנוצר על קירות הבית נכנסו אותם ציורי קיר מדוברים, ותאמינו לנו שהם מרשימים ומופלאים הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים. אמני הציור העוסקים בתחום הפכו למבוקשים במיוחד, ויותר ויותר סלונים / חדרי אמבטיות / חדרי ילדים / חדרי שינה נצבעו ביופי הכובש הזה.

ציורי קיר ביתיים – כיצד הפלא מתרחש?

בוודאי תשמחו לשמוע ש"חבלי הלידה" של ענף ציורי הקיר הביתיים כבר מאחורינו, ואתם תזכו לקבל תהליך פשוט, מהיר ומתקדם, באמצעות טכנולוגיית מברשת הצבע AIR BRUSH שאינה מלכלכת ואינה רעילה. גם שלבי הבחירה בציורים פשוטים מאי פעם. הכול נעשה היום באמצעות מיילים, החלפת תמונות, בקשות ושינויים, במהירות ובנוחות מקסימאלית. נציין רק שעדיף להגיע עם כיוון מסוים על האופן שבו תרצו שהציור ייראה. זה יחסוך לכם זמן וכאב ראש בבחירה הקשה.

אז החלפתם מיילים, קבעתם מועד, הכנתם את הבית לקראת בואו של אמן הציורים (כלומר – דאגתם לו למקור חשמלי, ברז מים, קיר תקין ונקי, וכמובן הזזתם רהיטים סמוכים הרחק מהקיר הנבחר), והאיש הגיע מצויד במברשת הצבע המשוכללת שלו. מה עכשיו? ובכן, תהליך היצירה של ציורי קיר סטנדרטיים אורך, לרוב, כ-6-8 שעות עבודה! (בציורים קטנים סביב 4 שעות. בציורים גדולים ומסובכים ייתכן ויידרשו יומיים עבודה), בהם אתם רשאים להישאר בבית, אך לא בחלל העבודה. מיד בגמר העבודה, תוכלו לשוב לאזור וליהנות מחדר משודרג ויפה במיוחד.

מה עוד חשוב לדעת?

חשבנו שתרצו לדעת מעט פרטים נוספים, אז ריכזנו לכם אותם לקראת סיום:

  • ציורי הקיר נשארים יפים סביב 7 שנים, שזו גם תקופת האחריות המקובלת.
  • מחיקת ציור הקיר פשוטה במיוחד: 2-3 שכבות צבע, והציור נעלם כלא היה.
  • המחירים נעים בין 1,000 ל-2,500 ש"ע עבור מרבית הציורים.

תתחדשו!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.