איך לעצב את הבית במינימום מאמץ וכמעט ללא תקציב
מה חדש | עיצוב פנים | עשה זאת בעצמך | שיפוץ ובנייה

איך לעצב את הבית במינימום מאמץ וכמעט ללא תקציב

 איך לעצב את הבית במינימום מאמץ וכמעט ללא תקציב

 לצערי, אני לא מאלה שמסוגלות לתפור כריות לסלון או לסרוג בובות אצבע. אני מצליחה להסתבך עם הרכבת צעצועים מביצי קינדר ועל יופי הכתב שלי ויתרו כבר בכיתה גימל. מצד שני, אני מצוינת בשיטוט באינטרנט ומציאת וקבלת מקורות השראה: הנה התובנות שלי משנים של אהבת אסתטיקה וחוסר תקציב.

1. תמונות אישיות ותמונות משפחה הם דרך נהדרת לעטר את הקירות בצורה יצירתית.

מצאו מסגרות בטקסטורות, צורות, וגדלים שונים ושימו בתוכן תמונות. אחר-כך עטרו בהן מה שנקרא “feature wall” או קיר שימקד אליו את תשומת הלב. אין מסגרות? לכו לאיקאה. הם מוכרים חבילות של מסגרות עץ קטנות ופשוטות בשקלים בודדים. קנו ערימה, מלאו בתמונות מעניינות של נוף או ילדים וסדרו על הקיר בצורת מסגרת, לב, מתומן או כל מה שיראה לכם. על קיר צבוע זה יבלוט עוד יותר. אין אורח שלא יעצור לידן וישאל שאלות.

feature wall

2. אוספים אישיים זה דבר מקסים.

ולא אני לא מדברת על מכתביות, למרות שגם אותן אפשר להדביק לתצוגה בתוך מסגרת ענק. אצלנו יש קיר חמסות, בצבעים וגדלים שונים. הקדשתי מדף לאוסף הפילים שלי שהתחיל בכלל מבדיחה משפחתית ומכיוון שאימא שלי אוספת ציפורים, בכל יום הולדת מביא לה אבא שלי ציפור מחרס והן מוצגות לראווה במדפים שונים בבית. קיר עם צלחות חרסינה מצוירות (כמו בעיר העתיקה) זה דבר יפה ומושך עין וציורים של הילדים במסגרות פשוטות יכולים לקשט מסדרונות משמימים או את קירות החדר. ואם כבר מדברים על מסדרונות, מקבץ מראות קטנות בצורות שונות יגדיל את תחושת המרחב והאור בכל מסדרון.

אוסף של חמסות

אוסף פילים

3. תשכחו את מה שאתם מכירים לגבי התאמת צבעים.

אחת הדירות המעניינות שראיתי כללה קירות בכתום עתיק וכריות ענק בתכלת. כתמי צבע חזקים כגון אביזרים וכריות צבעוניות יפיחו חיים בספה סתמית או ישנה. אני מציעה להתחיל ברהיט, שטיח או אביזר שמדברים אליכם ולהמשיך משם. אל תעקמו את האף מול פרחים מלאכותיים או צמחים בבקבוק. היום קיימים פרחים יפהפיים מנייר וממשי שיפיחו חיים בחלל שלכם באגרטל הכי פשוט וצמחים ירוקים המשתלשלים מבקבוק יפה ישרו שלווה בבית, כל עוד תזכרו למלא אותם לפעמים ולנקות אבק.

אז שוטטו באינטרנט, דפדפו בכתבי עת ושימו לב למה בדיוק מוצא חן בעיניכם בדירות חברים. אם תתחילו באביזר, בכרית, באלבום תמונות או באוסף ישן, אני בטוחה שאט-אט ילבש החלל שלכם אופי מעניין, שונה ומיוחד. האופי שלכם.

אילה היא בלוגרית אוכל, כותבת תוכן וכותבת בכלל. בזמנה הפנוי היא מלהטטת שלושה ילדים ועסק עצמאי. כשכבר יש לה זמן, היא שותה קפה בגינה. כשתהיה גדולה היא רוצה להיות מתכונאית – שזה כמו מכונאית, רק עם שמן זית.
saltandpaprika –  הוא בלוג באנגלית, על אוכל ועל בכלל. וכן, תמונת הרקע שם כדי להישאר.
בישול איטי  הוא בלוג המוקדש לבישול מהיר בסיר לבישול איטי. סתירה לוגית? כנסו וראו.
בישול מהיר הוא בלוג  המוקדש לבישול מועט שלבים ועתיר טעם וצבע.


Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.