השכרת רכב להובלה - הסיפוק שבחיסכון
מה חדש

השכרת רכב להובלה – הסיפוק שבחיסכון

כולם מדברים על עליית מחירי הדיור, הקניות בסופר וכל מה שביניהם. אבל יש גם תחום נוסף שבו רבים מגלים שהמחירים בשמיים – שירותי ההובלה שניתנים על ידי חברות ההובלה השונות. אז מה עושים? שוכרים רכב הובלה וחוסכים בצורה משמעותית בעלויות!

השכרה של רכב הובלה – מדוע זה כל כך משתלם?

אם עדיין לא הפנמתם, השכרת רכב להובלה של דירה או משרד היא דבר שיכול לחסוך לכם בין מאות לאלפי שקלים, כשאת הכסף הזה תוכלו להשקיע בדברים החשובים באמת: קניית רהיט נוסף לבית, או אולי חופשה קצרה ומפנקת כדי להוריד מהלחץ הכרוך במעבר. אבל לא רק הפן הכספי מהווה יתרון שאמור לגרום לכם להעדיף השכרה של רכב הובלה אל מול התקשרות עם חברת הובלה . הנה כמה יתרונות נוספים לכך:

• בזמן שלכם – כאשר מתקשרים עם חברת הובלות, כפופים לזמנים שהיא קובעת. לרוב מדובר באמצע השבוע, במועד שעלול לחייב אתכם "לבזבז" יום חופש (ולפעמים יותר מאחד). גם איחורים במועד ההגעה והסיום המשוער נפוצים במיוחד, וכפועל יוצא – נוחות התהליך נפגעת. באמצעות השכרת רכב הובלה תוכלו להעביר את החפצים מתי שנוח לכם. ביום שבת, מאוחר בערב, מוקדם בבוקר וכו'. הזמן שלכם. הנוחות שלכם.

• אחריות אישית – נכון, עובדי חברת ההובלה מנוסים ומקצועיים מכם, אך אין להם שום זיקה אישית או רגשית כלפי החפצים שלכם. כתוצאה מכך, פעמים רבות חפצים ניזוקים ואף נשברים בשל חוסר זהירות. כאשר אתם עושים זאת בעצמכם, לבטח תנקטו משנה זהירות (בטח בפריטים יקרי הערך) והסיכון לנזק נמוך יותר.

עוד נציין, שמספר חברות השכרה מציעות אפשרות לשכור רכבים בשבת ללא כל תשלום, כך שאפשר, לדוגמה, לשכור את הרכב בחמישי בבוקר, להחזיר אותו ביום ראשון, ליהנות מ-3 ימים שלמים והעברה איטית ורגועה, ולשלם רק על יומיים!

רכבי הובלה להשכרה – הדגמים המובילים

בבואכם לחפש עסקת השכרת רכב להובלה של דירה או משרד, תגלו ששוק המסחריות והרכבים הגדולים להשכרה אומנם מצומצם יותר מאשר שוק הרכבים הפרטיים, אך שעדיין ישנם כמה דגמים שיספקו לכם ולחפצים שלכם נסיעה בטוחה, נוחה ומרווחת. בין הדגמים המובילים נמצאים פיאט דוקאטו בגרסאות השונות שלה (ארוך/קצר, גבוה/נמוך), פיג'ו בוקסר המתאימה גם לבעלי רישיון ב' רגיל, רנו טראפיק האידיאלית להובלות דירה קטנה ובינונית, וסיטרואן ג'מפי, עם מנוע טורבו דיזל חסכוני ועוצמתי.

אז במעבר הבא שלכם, אין שום צורך שתהיו תלויים בחברת הובלה יקרה שלא עומדת בזמנים או שאינה שומרת על החפצים שלכם כמו שצריך. בצעו את התהליך בזמן שלכם ובקצב שלכם באמצעות השכרה של רכב מתאים, ותחסכו הרבה כסף וכאבי ראש מיותרים.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.