שירותי פינוי בתים מקצועיים
מה חדש

פינוי בתים – עיקרי השירות

כל מי שאי פעם עמד אל מול המשימה הקשה של פינוי דירה יודע באיזה קושי הפעולה כרוכה. מדובר במאמץ פיזי רב העלול לגרום לפגיעות גוף קשות למי שאינו מיומן, כמו גם כזה שגוזל זמן רב. ואנו שואלים- לשם מה להתאמץ ולהסתכן יותר מידי? בימינו ניתן להזמין שירותי פינוי בתים מקצועיים ולתת לאחרים – מנוסים, חזקים וזריזים יותר לפנות את דירתכם כהלכה. מה כולל השירות ולמי הוא מתאים? להלן התשובות לכל השאלות.

מתי כדאי להזמין שירותי פינוי בתים?

פינוי בית או דירה הינו שירות מעט שונה ממה שאנו רגילים במעבר דירה סטנדרטי. בעוד במעבר דירה כל תכולת הבית צריכה לעבור באופן מסודר מדירה א' לדירה ב', פינוי בתים נועד להבטיח כי הדירה המיועדת תיוותר ריק, אך התכולה שתפונה אינה תמשיך איתכם לצרכי שימוש חוזר בדירה אחרת. מכאן ניתן ללמוד כי השירות מתאים עבור כל מי שמתמודד עם תכולת דירה שעמוסה בחפצים מיותרים, וצריכה להיוותר ריקה מסיבות שונות. בין המקרים השכיחים להזמנת שירות שכזה ניתן לציין:

  • דירות שנתקלו בירושה – ומעוניינים לפנות אותן לטובת מכירה או השכרה.
  • דירות שכורות לאורך זמן – נוטות לאגור בתוכן חפצים רבים עם השנים אשר עוברים בין שוכר אחד לשני, עד שבסופו של דבר אין מה לעשות איתם ויש לפנותם.
  • מחסני דירות – אשר צוברים כמות אדירה של חפצים מסוגים שונים עם השנים.
  • דירות של אגרנים כפייתיים – התופעה נפוצה יותר ממה שחושבים, ולמעשה ישנן דירות עמוסות בפסולת שונה ומשונה שמצטברת לאורך שנים רבות.

יש לציין כי כאשר מדברים על פינוי בתים מכלילים את כל שטח הבית, כך שבפועל השירות מציע גם פינוי חצרות שלעיתים עמוסות בפסולת כבדה שקשה מאוד לפנות אותה באמצעים הרגילים.

כיצד מתבצעים שירותי הפינוי?

השלב הראשון הוא הגעת מנהל עבודה בעל ניסיון אל הבית והבנת הצרכים של בעליו לגבי משימת הפינוי. ביום הפינוי עצמו מגיעים עובדים מנוסים ומיומנים אל הדירה, ממיינים את כל התכולה ומתחילים לפנות אותה אל כלי רכב ייעודי. בסוף העבודה נותר הבית ריק כאשר לעיתים ניתן לשלב עם המשימה גם פעולות תיקון, אחזקה, ניקיון והדברה. החפצים השונים מועברים למקומם הסופי ע"פ האפשרויות הבאות :

  • למקום פינוי מאושר – ע"פ החוק חל איסור להשליך פסולת במקום שאינו מיועד לכך. מסיבה זו חשוב מאוד להתקשר עם חברת פינוי בתים המחזיקה בכל האישורים הדרושים, על מנת לא להשליך את הפסולת ברחוב או בקרבת הפח ולהיקנס ע"י העירייה.
  • הצעה למכירה – חברת הפינוי יכולה לרכוש את התכולה (או חלקה) ולמכור אותה למרבה במחיר (לעיתים תהליך הפינוי אינו יכלול שום עלות מצידכם מלבד העברת הבעלות על התכולה לחברת הפינוי).
  • למטרות מסירה – לנזקקים וארגוני צדקה שונים.

שימו לב כי אתם בוחרים חברת פינוי בתים בעלת מוניטין, על מנת ליהנות ממקצועיות, אמינות ועמידה בלוחות הזמנים.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.