מה חדש | עיצוב פנים | עשה זאת בעצמך

אי במטבח בשיטת עשה זאת בעצמך

העולם מתחלק לשני סוגי אנשים: אלה שיש להם אי במטבח, ואלה שחושקים באחד. אי במטבח מצטייר משום מה כמותרות, כשיפוץ שנעשה פעם כשיהיה לנו כסף וכמשהו שרואים בעיקר אצל השכנה ששכרה מעצבת פנים.

ואני אומרת, למה לחכות? ישנן דרכים להשיג את אי החלומות שלכם למטבח עוד החודש, בלי הוצאות על שיפוצניקים או מעצבות פנים מצפון תל-אביב. אתם בסך הכל צריכים למצוא שידה ישנה – בבוידעם, אצל סבתא, ברחוב, בשוק הפשפשים או באתר אגורה – ולהתחיל לעבוד! לנקות קצת, לצבוע קצת, להפעיל מעט את הדמיון, לשתף את כל המשפחה ו-וואללה! יש לכם אי מיוחד במינו שתוכלו להתגאות בו בפני כל מי שנכנס הבייתה. אי כזה יתרום לכל מטבח, בין אם מדבר במטבח ביתי או במטבח חוץ (רק אל תשכחו להשתמש בצבעים עמידים למזג אוויר במקרה שכזה) אז בואו ונתחיל.

הסתכלו על השידה הכחולה:
.

 

שימו לב למחזיק נייר המגבת שהם הרכיבו, על הווים בצד לתליית כלי המטבח. ותראו את זה:
.

 

מלבד היופי הכפרי והשימושיות, הם חשבו גם על איך להעסיק את הילדים בזמן הבישול! צבעו את צד השידה בצבע המחקה לוח ירוק, תנו להם גירים והתחילו לבשל. גאוני.

והנה אותו הרעיון בשלל צבעים אחרים:
.

 

לדעתי הם הרכיבו על השידה לוח עץ כבד ועמיד הנקרא "Butcher block". כל נגר יכין לכם אחד כזה לפי מידה ומטרתו היא לשמש כקרש חיתוך בילט-אין.

תראו את האי האדום היפה הזה
.

 

הוא משמש גם כפינה לשבת ולאכול ארוחת בוקר זריזה או לשתות קפה באמצע המטבח, מבלי ללכלך את שולחן האוכל. כאן השתמשו בלוח עץ כבר שמוכרת איקאה כמשטח לשולחן ללא הרגליים, מה שהופך את כל העניין לזול יחסית וזמין, ללא צורך בנגר. מכיוון שלוח העץ ארוך מהשידה, נותרה שארית המהווה שולחן קטן לצידו אפשר לשבת עם כיסאות בר.

והנה כאן עשו את אותו הדבר, רק בירוק:
.

 

אם אתם שאפתנים יותר או מנוסים בנגרות, נסו את ההדרכה הזו:
.

 

האי הזה נולד כשידה ישנה פלוס תוספת כמה קרשים והתוצאה נראית כאילו נרכשה בחנות מעצבים.

אני ממליצה לכם לצבוע את האי בצבע חזק ועליז, שיכניס לכם חיים למטבח, להשאיר כמה מגירות לאחסון ולא לשכוח לבחור בשידה גבוהה מספיק בכדי להוות משטח עבודה. לכו על משהו יחודי, שאין לאף אחד אחר. חשבו על פונקציונליות והשתמשו בכל צידי השידה לתלייה ולאכסון. מדפי תבלינים קטנים יכולים לאכסן את ספרי הבישול שלכם:
.

 

באם אתם בעלי ידיים שמאליות או נגרים חובבים, כל אחד יכול לצבוע שידה ישנה ולהבריג כמה ברגים. חשבו באופן יצירתי! סרקו את האינטרנט אחרי רעיונות, הוציאו מהבוידעם את השידה הישנה שתכננתם לזרוק ותכננו להשוויץ לחברים!

***

מוגש בחסות סטודיו אחד לאחד– עיצוב עד הפרט האחרון סטודיו "אחד לאחד" מתמחה בעיצוב ויצור של מטבחים ופרטי ריהוט בסגנונות שונים ובאיכות גבוהה, מטבחים כפריים מעץ מלא בעבודת יד, צביעה אומנותית וחומרים טבעיים שונים.

מטבחים כפריים

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.