השכרת עגלה נגררת
מה חדש

השכרת עגלה נגררת – כל המידע החשוב

עגלה נגררת הינה אחד מהפתרונות הטובים ביותר להגדלת יכולות הנשיאה של הרכב וקבלת נפח משודרג לצרכי הובלה ועבודה. כל מה שצריך זה לחבר אותה לכלי רכב מתאים ולצאת לדרך. בחברות השכרת רכבים רבות יאפשרו לכם לשכור עגלה נגררת וגם רכב מתאים אשר כולל וו גרירה והנה כל המידע לגבי האפשרות הנהדרת הזאת.

השכרה של עגלה נגררת – למי זה מתאים?

השימוש בעגלות נגררות הינו מאוד מגוון ומתאים הן ללקוחות פרטיים והן עסקיים. למשל, השכרת עגלה נגררת יכולה להתאים להובלה עצמית של דירות ומשרדים, הובלת פריטים בודדים, איסוף עצמי של סחורות ומוצרים, הובלת אופנועים וטרקטורונים, הובלת ציוד קמפינג בטיולים, הובלת ציוד חשמלי, גנרטורים ועוד. כל עגלה נגררת מתאפיינת במשקל עצמי נטו וסך המשקל שמותר להעמיס עליה.

מי שמחזיק ברישיון ב' רגיל, רשאי להשתמש בנגררים של עד 1,500 קילוגרם, מה שמספיק למרבית הצרכים. הדבר היחידי שמגביל הוא שניתן לחבר עגלה נגררת רק לרכבים שבהם מותקן וו גרירה על פי חוק, אך כאמור, אם אין לכם רכב שכזה, מלבד השכרת עגלה נגררת תוכלו לשכור גם רכב מתאים. גם רכבים אלו ניתנים לשימוש על ידי מי שמחזיק רישיון ב' רגיל ומרבית החברות יאפשרו לכם עסקה משולבת במחיר משתלם מאוד.

חשיבות איכות העגלה הנגררת

אם אתם רוצים לשכור עגלה נגררת, כדאי מאוד שתעשו זאת דרך חברה איכותית ובעלת מוניטין ולא דרך חאפרים למיניהם, וזאת בעיקר מפאת איכות העגלה. חברה מובילה תציע לכם עגלות נגררות מתוחזקות היטב ועם מרכב חזק, הגלגלים בהן יהיו חדשים ויאחזו את הכביש היטב, מחזירי האור יהיו תקינים וישיגו לכם בטיחות בזמן הנהיגה והעגלות גם יכללו נקודות רבות לקשירה ואבטוח הפריטים המובלים וכמו כן גם גלגל רזרבי לכל צרה שלא תבוא.

ומה לגבי העלויות של עגלה נגררת?

מחירים של עגלה נגררת להשכרה נקבעים על פי המידות שלה. ככל שמדובר בעגלה גדולה יותר, כך מחיר ההשכרה היומי יגדל. בשביל שתוכלו ליהנות מהשירות ולא תוותרו עליו מפאת עלויות, כדאי מאוד שתהיו מודעים לעובדה הבאה – ישנן חברות השכרה שומרות שבת, שפשוט אינן גובות את דמי ההשכרה בשבתות ובחגים.

ההוצאה היחידה בימים אלו היא על הביטוח שהוא חובה, אך מעבר לכך, תוכלו להשתמש בעגלה הנגררת ו/או ברכב שתשכרו מבלי לשלם עליו בפועל, בשבתות וחגים. באופן זה תוכלו לחסוך עשרות אחוזים בעלויות ההשכרה. שתהיה לכם נסיעה טובה ובטוחה!

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.