עיצוב פנים, עיצוב בית - טורקיז האוס
גינה וגן | מה חדש

עיצוב גינה עם ריהוט אתני מכל העולם

מאמר אורח מאת טורקיז האוס – חנות קונספט לעיצוב הבית והגינה.

יותר מאשר בכל חלק אחר של הבית, הרבה אנשים מתירים לעצמם "להתפרע" בעיצוב הגינה שלהם. עבור רבים הגינה היא מקום של שלווה מצד אחד ויציאה מהשגרה מצד שני – מקום שהוא בית ולא בית בו זמנית ולכן הוא איננו נתון לחוקי העיצוב השמרניים יותר של חלל הבית. שימוש בריהוט אתני הוא אלמנט מקורי בעיצוב של גינות לא שמרניות.

ריהוט אתני ניתן להשיג במתחמים שונים, ייעודיים ומיוחדים, שבהם מוצע מגוון עשיר של פריטים מרהיבים מארצות שונות, מתרבויות ומתקופות שונות. בין השאר ניתן למצוא פסלים ופסלונים, קערות וקעריות מסוגננות, משרביות, גופי תאורה, כיורי חרסינה מעוטרים, אריחים עשויים עבודת יד, ידיות מסוגננות, פרזול, מתלים לעציצים, אדניות, משאבות מים ישנות, מזרקות, גרילים, כדי חרס ועוד.

חשוב לזכור שעל ריהוט בכלל וריהוט אתני בפרט צריך לשמור בקפידה. אם יש לכם אפשרות להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום שימור הרהיטים – רצוי ומומלץ לקבל מהם מידע וייעוץ העשויים לסייע לכם בשמירה על איכות הריהוט לאורך שנים. אחרי הכול, לא בכל ימי שני וחמישי אתם יוצאים להצטייד בריהוט חדש.

יש המעדיפים לשוות לגינת ביתם מראה עתיק ויוקרתי. הם עושים זאת באמצעות רכישת ריהוט עתיק ייחודי, אשר חלקו עבר שיפוץ ושחזור: עמודים עתיקים, דלתות וחלונות שמקורם בארמונות מלוכה, ארגזים ותיבות מסוגננות, אמבטיות ופסלי שיש מסותתים ביד אמן, תיבות נדוניה, כדי חרס וכדי נחושת, ספסלים, שולחנות וכיסאות, אגרטלים, פריטים דקורטיביים עשויים נחושת, שולחנות וספסלי אבן, מזרקות, ויטרינות ומזנונים עתיקים ועוד. מרוקו, מקסיקו, הודו, המזרח הרחוק ועוד ארצות אקזוטיות שהתרבות הייחודית שלהן באה לידי ביטוי גם במגוון ריהוט אתני.

לבד מריהוט אתני גדול ומאסיבי יש גם פריטים המתאימים ליצירת נישה מיוחדת בגינה – זולה. מוצרי טקסטיל וקש המשווים נופך של רכות, חמימות וביתיות – פריטים שנועדו, במקורם, להכנסת אורחים. אלה כוללים שולחנות קטנים ופריטים נוספים בצבעי טורקיז וצהוב. פינת הסבה בגינה כוללת כריות אתניות ושטיחים ארוגים בעבודת יד המוסיפים צבע וחיוּת.

בניגוד לריהוט מודרני יותר, עשוי פלסטיק, הריהוט האתני משמר אווירה כפרית פשוטה, שמעצימים אותה מוצרים עשויים קש, גופי תאורה מיוחדים, פרזולים דקורטיביים מברזל, כריות וריפודים. הריהוט האתני יכול לחזק ולהעצים את הקו העיצובי של הבית וסביבתו או, לחלופין, להוות לו ניגוד משלים.

במתחם שמציע לכם מגוון של ריהוט אתני מתאים לגינה תוכלו למצוא את כל מה שיעזור לכם להעשיר את מראה הגינה שלכם וליצור בה פינה נעימה עם אווירה קסומה של ארצות רחוקות – ארצות עשירות בתרבויות מגוונות, שחותמן הייחודי טבוע גם ברהיטים המאפיינים אותן ואת התקופה שבה נוצרו.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.