כל מה שאפשר לעשות עם קערות חד פעמיות
מה חדש

כל מה שאפשר לעשות עם קערות חד פעמיות

הגשת מזון, עיצוב ודוקרציה של הבית, פעילויות יצירה עם הילדים- קבלו כמה רעיונות שלא חשבתם עליהם לכל מה שאתם יכולים לעשות עם קערות חד פעמיות.

להגיש מזון

קערות חד פעמיות הן קודם קערות חד פעמיות, וככאלה, הרי שהתפקיד הפונקציונאלי הראשוני שלהן הוא להוות כלי קיבול להגיש בו אוכל, כזה שמחליף את כלי ההגשה הרב פעמיים. בין אם אתם יוצאים לפיקניק בטבע, מארחים כמות גדולה של חברים או מתכננים על האש ענק בפארק- קערות חד פעמיות ישמשו אתכם למטרות הגשה של האוכל. אורז, סלט פירות, סלט ירקות, תפוחי אדמה בתנור וכו'- את כל התוצרים הגסטרונומיים אפשר להגיש בקערה חד פעמית. מעבר לכך, תמיד תוכלו למצוא קערה שתואמת את כמויות האוכל שאתם צריכים להגיש. מקערות קטנטנות ועד כלי הגשה גדולים יותר- היום תחום החד פעמי מציע אפשרויות רבות.

להוסיף לעיצוב הבית

מעבר לתפקיד הפונקציונאלי שלהן, קערות חד פעמיות יכולות גם להוות אביזר משלים לעיצוב הבית או לשמש למטרות דקורטיביות. מאחר וחד פעמיים העשויים קלקר או פלסטיק הם לא אסתטיים, כדי להשתמש בקערות חד פעמיות כפריט עיצובי תצטרכו לרכוש כאלה העשויים עץ או במבוק, חומרים טבעיים שמוסיפים חום לחלל ומקפלים בתוכם טוויסט עיצובי. קערה מבמבוק מלאה בפירות על שולחן הסלון או כזו המונחת על המדף בכניסה לבית, ושאליה ייכנסו כל האביזרים הקטנים שאין לכם איפה לאחסן (מפתחות של הבית והרכב, משקפי שמש וכן הלאה)- קערות במבוק או עץ הן יפות ויש להן סטייל, והן יכולות להפוך לאלמנט עיצובי של ממש בבית.

פעילויות יצירה

אם אתם רוכשים קערות חד פעמיות מקלקר או נייר- החומרים הקלאסיים מהם עשויים חד פעמיים- תוכלו להשתמש בהן במסגרת פעילויות יצירה עם הילדים. הרשת מלאה ברעיונות לפעילויות כאלה המבוססות על שימוש בצלחות או בקעקרות חד פעמיות. יצירת פרפרים, פרחי לוטוס מנייר, מגשיות לעוגיות ועוד- היצירות שאתם יכולים לבצע עם קערות חד פעמיות הן באמת אינסופיות. מעבר לתוצרים היפהפיים, תזכו גם בזמן איכות עם הילדים שכולו מוקדש לפעילות יוצאת דופן ומקורית.

להפוך את אורח החיים לירוק יותר

מה הקשר בין קערות חד פעמיות לבין אורח חיים ידידותי יותר לסביבה? לכאורה הקשר בין השניים נשמע מקרי בהחלט. אבל, אם אתם רוכשים קערות חד פעמיות מעץ או מנייר, חומרים טבעיים שמשך ההתכלות שלהם הוא מהיר וכרוך במינימום פליטה של מזהמים- אגב קניית העקרות החד פעמיות תוכלו לשלב סגנון חיים ירוק יותר בחייכם. כך, תוכלו גם להוות דוגמא אישית לילדים, שיתחילו להפנים את החשיבות של אימוץ פרקטיקות ידידותיות לסביבה.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.