מה חדש | עיצוב פנים | עשה זאת בעצמך | שיפוץ ובנייה

מדריך מצולם לצבע המתחיל

בכל הנוגע לעיצוב הבית, ישנם דברים שהאדם מן הישוב איננו יכול לעשות בכוחות עצמו. בין אם מדובר בבנייה שהוא איננו בעל יכולת מקצועית מספיק גבוהה בשביל לבצע אותה – מעטים הם אלה מביננו שיכולים לבנות ג'קוזי בחצר או מטבח בגינה – ובין אם מדובר במוצרי צריכה שמוטב לקנות אותם, פעמים רבות, ולא לבנות אותם בעצמנו – בניית מחסן לחצר, לדוגמה, היא בהחלט פרויקט שיש לא מעט אנשים שיכולים להתחיל מאפס, אבל עדיין יותר פשוט לקנות מחסן מוכן.

ישנם, עם זאת, כל מיני פרויקטים שאנחנו יכולים לנסות לקחת על עצמנו ולחסוך לנו את התשלום לבעל המקצוע. פרויקט שכזה הוא צביעת הבית. בין אם מדובר בחדר אחד, בדירה שלמה או בבית רחב ידיים, ישנם לא מעטים שמוכנים לקחת על עצמם את העבודה במקום לשלם לצבעים מקצועיים. ברשת האינטרנט ניתן למצוא מידע רב על צביעה בכלל ועל החומרים השונים בפרט. בשורות הבאות תמצאו רשימה של קישורים שמפנים לסרטים קצרים ביוטיוב שעוסקים בצביעת הבית. השתדלתי לבחור סרטים דוברי עברית כדי להקל על האדם מן הישוב. כיוון שאני רק האוסף כל התודות צריכות ללכת אל האנשים הטובים שהכינו את הסרטים הללו, מי מתוך רצון כן לעזור ומי מתוך רצון לפרסם מוצר כזה או אחר.

השלב הראשון של צביעת קיר כלשהו הוא ההכנה שלו: החלקה, תיקון סדקים, סתימת חורים וכן הלאה. הסרט הראשון מציג החלקת קירות בעזרת שפכטל:

וזהו סרט על כלי העבודה המתאימים לשלב הזה של העבודה:

עוד על הכנת הקיר לצביעה ובעיקר על טיפול נכון בצבע מתקלף:

אם מדובר בקיר גבס יש להכין אותו בצורה מעט שונה:

אם כבר הגעתם לשלב הצביעה עצמה בוודאי אתם מתלבטים באיזה כלי עדיף להשתמש כשצובעים; מברשת או רולר?:

בקישור הבא תוכלו למצוא מדריך מצוין של YNET לצביעה חסכונית ויעילה שמטפל בכמה מהשלבים של פרויקט הצביעה:

ויש גם מדריך של טמבור:

נעבור לחומרים מעט יותר מיוחדים. השימוש בטיח דקורטיבי הופך לנפוץ יותר ויותר ובסרטון הבא תוכלו לראות כיצד יש להשתמש בו:

אין צורך להסתפק בצביעה פשוטה – אפשר גם לנסות ולחפש עיצובים מעניינים ומיוחדים. למתקדמים – צביעה עם אפקטים לעיצוב מיוחד:

חדרים שונים אפשר לעצב בצורות שונות ומומחים לעיצוב תמיד יסבירו שלכל חדר מתאים עיצוב מסוג מסוים. לפניכם, לדוגמה, עיצוב חדר תינוקות באמצעות צבע:

דוגמה נוספת לעיצוב, והפעם עיצוב של חדר שינה:

מובן מאליו שתוכלו למצוא עוד סרטונים רבים שאולי יעזרו לכם במלאכה עצמה או במציאת רעיונות שונים לעיצוב באמצעות צבע. אני מקווה שהמדרים הקצר הזה יעלה אתכם על הדרך הנכונה שתוביל אתכם אל בית מלא צבע וגם בגאווה על כך שאתם בעצמכם הצלחתם לצבוע את הבית שלכם.

מוגש בחסות איסמור: מוצרים לבית ולגינה

איסמור

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.