מה חדש | שיפוץ ובנייה

פרגולות וסוככים – דע לפני שאתה בוחר

הודות לימי השמש החמים במדינת ישראל, כל אחד מאתנו מכיר את היתרונות הרבים של פרגולות וסוככים. מטרתם אומנם זהה אך לכל אחד מהם יתרונות שונים. לכן, מומלץ להכיר את החומרים והטכנולוגיות השונים הזמינות בכל אחד מאמצעי ההצללה הזמינים כיום.

סוככים ופרגולות

ההבדל המרכזי בין סוככים לפרגולות מתבסס על העובדה שסוככים הם אמצעי הצללה זמני אותו ניתן להרכיב , לפרק ואפילו להעביר אל נכס חלופי בכל עת ולכן עמידותו נמוכה יותר. לעומת זאת, פרגולות הן מבנה קבוע בבית הלקוח, עמיד וחזק יותר, ולכן לקוחות רבים יותר בוחרים באפשרות זו.

היות והפרגולה היא למעשה מבנה קבוע היא מעלה את ערך הנכס עצמו ומשפרת את איכות החיים של המתגוררים בנכס. התקנתה דורשת קבלת אישור מתאים ומומלץ להפקיד את התקנתה רק בידיו של מתקין פרגולות מוסמך בעל ניסיון רב.

.

סוגי פרגולות

היום, ניתן למצוא בשוק הפרגולות מגוון רחב של פרגולות מסוגים שונים המאפשרות לכל אחד למצוא את הפרגולה המתאימה לו מבחינת גודל, מיקום, מראה וכמובן מחיר.

הפרגולות הזמינות כיום אינן רק פרגולות עץ כמו שרובנו מכירים ולמעשה השוק מלא באפשרויות חדשות ומרעננות כמו פרגולות אלומיניום, פרגולות בד ואפילו פרגולות חשמליות המאפשרות ללקוח לשנות את כמות ההצללה ואת צורתה.

בנוסף, גם אפשרויות ההתקנה החדשות הפיחו חיים חדשים בענף והיום ניתן להתקין פרגולה במבנה המוכר הכולל עמודים לצד פרגולות תלויות – כאלה המחוברות אל אחד מקירות הבית ומעוגנות על ידי מוטות מתכת אל הקירעצמו באופן המאפשר תנועה חופשית מתחת למשטח הצללה.

.

פרגולות אלומיניום

אחד מהחידושים המשמעותיים ביותר בענף הפרגולות הוא כניסתן של פרגולות האלומיניום לשוק הפרטי. היום, כל אחד מאתנו יכול להתקין בביתו פרגולות אלומיניום שאינה מחלידה, אינה מושפעת מפגעי מזג האוויר או ממזיקים שונים ושומרת על יתרונותיה הרבים לאורך שנים.

הודות למשקלו הקל ולחוזקו של האלומיניום ניתן להקים פרגולות רחבות ידיים ובעלות שטח הצללה רב גם כאשר אפשרויות העיגון אינן מיטביות. זאת בניגוד לפרגולות עץ בהם מדובר בחומר כבד יותר הדורש עמודי תמיכה יציבים.

הבחירה באפשרות של פרגולות אלומיניום מאפשרת למעשה להתקין פרגולה בכל צבע שנבחר. אפשרות זו מקנה לנו את היכולת להתאים את צבע הפרגולה לצבעים של פרזול החלונות וצבעי הקירות ולהפוך את פרגולת האלומיניום החדש לחלק מעיצוב הבית הכולל, דבר שלא נוכל לעשות בעת הבחירה בפרגולת עץ בה טווח הצבעים מוגבל ומצומצם יחסית.

.

בחירת פרגולה מתאימה בהתאם לשיקולים החשובים לכם יכולה להשפיע באופן משמעותי על עיצוב הגג, המרפסת או החצר שלכם ולהפוך את המקום לנעים יותר ומזמין יותר. שווה לנסות.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.