מה חדש | עיצוב פנים

כשבית רגיל פוגש בעיצוב אחר

עיצוב של בית זה עניין של טעם.

יש בתים שהעיצוב שלהם הוא סטנדרטי לחלוטין. בוודאי תוכלו למצוא שם פינת ישיבה, מטבח, חדרי שינה, שירותים מקלחות ועוד – הכול רגיל ומוכר. אבל יש בתים שיושבי ביתם העיזו לקחת את העיצוב צעד אחד קדימה ואולי גם שניים. רצינו להכיר לכם מספר אפשרויות מדליקות במיוחד שיכולות להפוך את הבית שלכם מבית סטנדרטי ורגיל למשהו אחר, לבית שכל מי שיכנס אליו ישאר פעור פה ויאמר וואו או כל מילה אחרת שמתאימה לטעמו האישי.

מאוורר בלי להבים:

איך זה עובד? למאוורר יש מנוע הנמצא בבסיס התחתון שלו. המנוע שואב את האוויר, מכפיל את המהירות פי 15 ודוחף את האויר למעלה בקצב מהיר ביותר. היתרונות של מאוורר – מעבר ליופי שלו – הם שניתן לנקות אותו בלי בעיה, שאין סכנה לילדים ושהוא קל ונוח וניתן להעביר אותו ממקום למקום בקלות. חסרונות? המחיר.

סורגים שקופים:

.

.

פיתוח ישראלי הנותן מענה לכל אלה שאסתטיקה חשובה להם כמעט כמו בטיחות. אין ספק שסורגים רגילים מספקים פתרון לפריצות וגניבות אבל גורעים מיופי הבית. סורגים שקופים מספקים את אותו הצורך ולא רק שהם לא פוגעים ביופי, אלא אפילו מוסיפים לו. יתרונות: הסורג השקוף מעניק לבית תחושה של חלל פתוח. הם עמידים ולא מחלידים, כך שאינם צריכים גם תחזוקה. בנוסף, הם אושרו על ידי חברות הביטוח. חסרונות? המחיר, שוב.

מדבקות ללא דבק:

.

.

מכירים את הסיטואציה שהדבקתם מדבקה על הקיר בחדר הילדים ורגע אחר כך הילד התחרט וביקש להעביר אותה מקום? אם ניסיתם להוריד את המדבקה גיליתם שהיא מורידה ביחד איתה צבע מהקיר. מדבקות ללא דבק מאפשרות לכם להעביר את המדבקה ממקום למקום בלי להשאיר סימנים על הקיר. היא מיוצרת מחומר גלם מיוחד המאפשר לה לא להיקרע ולא להתקמט. המחיר סביר (לשם שינוי) והיא מיועדת לשימוש רב פעמי. חסרונות: לא מצאנו.

זכוכית אלקטרו-כרומטית:

.

.

זוהי זכוכית שיכולה להפוך משקופה לאטומה לאור באמצעות פיתוח אלקטרוני מתוחכם. התהליך מבוסס על שני לוחות של זכוכית המצופה בחומר מוליך חשמל. בין שני הלוחות האלה מועבר נוזל שמליוני חלקיקים קטנטנים צפים בו וחוסמים את מעבר האור. כאשר מעבירים חשמל בין שני הלוחות, הזרם החשמלי גורם לחלקיקים להסתדר בשורות, דבר הגורם לחלון להפוך שקוף  ומאפשר את מעבר האור. יתרונות: יפה, אלגנטי, מתקדם, חוסך התקנה והרכבה של תריסים ווילונות. חסרונות? ניחשתם נכון: המחיר.

נורה מבוססת על WiFi:

.

.

פטנט יחסית חדש מאפשר באמצעות מערכת שליטה ובקרה אלחוטית להדליק נרות תאורה גם מהסמטרפון של המשתמש. הנורות, מבוססות על טכנולגית led ומוברגות לתוך בית המנורה בהברגה רגילה, אך הבסיס שלהן כולל ממשק כמו WiFi המאפשר להדליק ולכבות אותן מרחוק. יתרונות: נוח, קל ופשוט. חסרונות? אתם כבר יודעים: המחיר.

לסיכום, יש הרבה מאד חידושים מדליקים לבית שיכולים לשדרג את המראה עם קצת מחשבה וקצת השקעה. כאן, כמו תמיד, יש להתחשב בשיקול הכלכלי ולראות האם החידוש עומד בתקציב שלכם.

***

מוגש בחסות זברה CRM –  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.

ניהול קשרי לקוחות

 

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.