מצלמות אבטחה לבית - החידושים בתחום
מה חדש

מצלמות אבטחה לבית – החידושים בתחום

כל אדם מעוניין לשמור על ביתו מאובטח ככל שניתן. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מצלמת אבטחה. אמצעי זה משמש כגורם הרתעה חסר תחליף, וכמו כן יכול לעזור בתפיסת הגורם העוין במידה ובכל זאת הצליח לחדור למתחם, ואולי אף לגרום לנזקים. בימינו ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות אבטחה לבית, כאשר כל אחת מהן מספקת יתרונות רבים למשתמש. מהם החידושים המובילים ביותר של התחום? להלן סקירה מקוצרת שתעשה לכם קצת סדר בעניין.

האינטרנט לשירותכם גם בתחום האבטחה

טכנולוגיית ה- Wi-Fi חדרה חזק לתחום האבטחה הביתית. בוודאי כבר שמעתם על מערכות אזעקה מתוחכמות שמסוגלות לעבוד ללא חיבור פיזי לחיישנים אלא באופן אלחוטי, וכך בדיוק הדבר גם בתחום מצלמות האבטחה הביתיות. בעוד בעבר היה צורך לחבר את המצלמות למכשיר מקליט באמצעות כבלים מסורבלים, הרי שבימינו ניתן למצוא מצלמות אבטחה שמעבירות את החומר הוויזואלי המוקלט באמצעות טכנולוגיית האינטרנט האלחוטי (Wi-Fi) ללא צורך בשימוש בכבלים למיניהם. מצלמות אלו מצויידות בסוללות חזקות במיוחד ואין שום צורך להשתמש בהן בכרטיסי זיכרון, אלא לצרכי גיבוי במקרים בהם חלה תקלה ברשת האינטרנט.

צילום בחושך מוחלט

מצלמות אבטחה ביתיות אמורות לפעול לעיתים רבות בתנאי חשיכה מוחלטת, דבר שעד לפני שנים האחרונות חיבל ביכולתן לתעד את הנעשה בצורה ברורה וטובה. כיום כבר קיימות מצלמות אבטחה מתקדמות בהרבה שפועלות באמצעות טכנולוגיית ה- IR (אינפרא אדום), כך שהן מסוגלות לבצע תיעוד גם בתנאים של אפילה מוחלטת. מקובל להשתמש במצלמות שכאלו כאשר מעוניינים לתפוס פורצים "על חם". עוד סוג של מצלמות אבטחה לבית הוא אלו שמתחילות לצלם במעבר מחושך מוחלט לאור. במקרים אלו נעשה שימוש בחיישני תנועה שמחוברים לפרוג'קטורים שמתחילים לפעול כאשר אובייקט מסויים חודר לשטח הבית.

מצלמות נסתרות

לעיתים עולה הצורך לבצע הקלטה ותיעוד של המתרחש בבית ללא ידיעת המצולמים. למשל – כאשר גרים מתבגרים בבית ומעוניינים לעקוב אחר מעשיהם, לוודא כי הבייביסיטרית אינה מביאה חברים בזמן העבודה, לבדוק האם המטפל או המטפלת מתנהגים יפה אל הקשיש וכו'. במקרים שכאלה רצוי להשתמש במצלמות נסתרות שאינן גלויות לעין. מדובר כאן על מצלמות אבטחה קטנות במיוחד, או כאלה שמותקנות בתוך אלמנטים דקורטיביים שאינם מסגירים את מה שבתוכם. המצלמות יכולות להיות ממוקדות לנקודה מסויימת או לצלם בזווית רחבה של 360 מעלות את כל חלל המבנה, כמו במקרה של מצלמות כיפה.

מצלמות אבטחה לבית יכולות להיות בימינו אף מחוברות למוקד אבטחה, ולעבור ניטור ופיקוח בשעות ובימים הנדרשים, לעיתים אף 24 שעות ביממה, דבר שכלל לא התאפשר בעבר.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.