מה חדש | עיצוב פנים

איך לעצב מטבח וינטאג'

סגנון הוינטאג' הוא אחד הסגנונות הפופולאריים בעיצוב, ומכסה תחומים רבים: מלבוש ואקססוריז ועד לריהוט הבית. זהו סגנון שמשדר חמימות ותחושה "של פעם", וככזה אין פלא שרבים רוצים לשלבו גם בעיצוב המטבח, שהוא חדר עם אווירה משפחתית.

ישנן דרכים רבות להעניק למטבח שלכם מראה וינטאג'י, החל מבחירת מראה ארונות המטבח והמשטחים, שילוב של מכשירי חשמל בעיצוב מתאים, ואף שימוש בכלי מטבח ואביזרים שונים עם המראה הנכון. אז כיצד עושים זאת?

הצבע הקלאסי לארונות מטבח בסגנון וינטאג' הוא לבן כמובן, ובשילוב עם ידיות מתכת כהות מתקבל מראה ישן
.

 

אך אם אתם מעדיפים מטבח צבעוני, גם ארונות בצבעים פסטליים כמו תכלת או מנטה יכולים להתאים
.

 
.

 

בנוסף לארונות ומגירות, כדאי גם לשלב כמה מדפים פתוחים, עליהם תוכלו להציג כלי אוכל, סירים ומחבתות (במראה וינטאג' כמובן)
.

 
.

 

על חלק מהדלתות של הארונות העליונים אפשר להדביק לוחות גיר, שעליהם ניתן לרשום מתכונים, רשימת קניות ועוד.
.

 

או במקום לסגור את הארון בדלת, להשתמש בווילון בד כחוצץ.
.

 

למטבח וינטאג' יתאימו מאוד משטחי עץ וקרמיקה. אם אינכם רוצים שמשטח העבודה העיקרי באזור הכיור יהיה מעץ, תוכלו לשלב משטח כזה באי עבודה ואכילה במרכז המטבח, או לחילופין להשתמש בשיש כהה בצבע דמוי עץ.
.

 
.

 
.

 

באשר לשולחנות האוכל, שולחן אוכל מפורמייקה ומתכת מעלה בנו זיכרונות משנים עברו, אך גם שולחן עץ במראה משופשף יעשה את העבודה.
.

 
.

 

ניתן להשיג מכשירי חשמל גדולים כמו תנורים ומקררים בעיצוב שנראה כמו "של פעם"
.

 
.

 

אבל אם זה נראה לכם קצת מוגזם, או שאין לכם את התקציב הדרוש, אפשר גם להסתפק במכשירי חשמל קטנים יותר במראה וינטאג'י, כמו מיקסרים ובלנדרים
.

 

וכמובן, אף מטבח וינטאג' אינו מושלם בלי אלמנטים דקורטיביים בסגנון זה. אין בעיה להשיג כלי מטבח במראה וינטאג' בחנויות כלי הבית, ואפשר גם לסור לשוק הפשפשים ולמצוא כלים וינטאג'יים מקוריים משנים עברו.
.

 
.

 
.

 

באגף הטקסטיל, אפשר להשתמש בווילונות במראה של מפות שולחן עם הדפסים "של פעם", במגבות מטבח עם הדפסים "ישנים" ובמפות שעוונית פרחוניות
.

 
.

 
.

 

מנורות מתכתיות בצבעים פסטלים ישלימו את המראה.
.

 

בין אם תבחרו במראה וינטאג'י כולל או רק בכמה נגיעות עיצוביות, אני מקווה שהכתבה הזו נתנה לכם כמה רעיונות. עיצוב נעים ובהצלחה!

***

מוגש בחסות סטודיו אחד לאחד– עיצוב עד הפרט האחרון סטודיו "אחד לאחד" מתמחה בעיצוב ויצור של מטבחים ופרטי ריהוט בסגנונות שונים ובאיכות גבוהה, מטבחים כפריים מעץ מלא בעבודת יד, צביעה אומנותית וחומרים טבעיים שונים.

מטבחים כפריים

 

 

 

 

 

 

 

Similar Posts

One Comment

  1. בשוק הפשפשים ביפו ניתן למצוא הרבה הסוגים של כלי מטבח בסגנון וינטדג'
    בהום סנטר תמצאו מגוון גדול יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.