מנגל גז
גינה וגן | מה חדש

שש הדרכות לניקוי המנגל שלכם

בקיץ המנגל שלכם עבד שעות נוספות? עכשיו עם בוא עונת החורף, זה הזמן לנקות אותו ולאחסנו כך שיהיה מוכן לקיץ הבא. ברחבי הרשת יש הדרכות שונות שמלמדות כיצד לעשות זאת. להלן סקירה של כמה מהן.

סקירה של חומרים שונים לניקוי מנגל

ההדרכה הזו סוקרת חומרים שונים, חלקם בלתי שגרתיים – כמו קפה, שיכולים לעזור לכם בניקוי המנגל. הטיפ הבסיסי הוא פשוט לשרוף בחום גבוה את כל הלכלוכים, על מנת שיהיה לכם כמה שפחות לנקות…
.

 

הדרכה לניקוי גריל עם פלטות קרמיות

אם יש לכם מנגל עם פלטות קרמיות עם ציפוי non-stick, ההדרכה הזו היא בשבילכם. היא מסבירה צעד אחר צעד ובפירוט רב כיצד לנקות את המנגל מבלי לפגוע בו ובציפוי.
.

 

ניקוי עם מברשת ברזל

ההדרכה הזו מתמקדת בניקוי של המנגל עם מברשת ברזל, וכן נותנת טיפים שונים כיצד להשתמש במנגל בצורה נכונה יותר, כך שהניקוי שלו יהיה בסוף מינימלי. אין ספק שזה פרקטי!
.

 

ניקוי גריל גז

ההדרכה הזו מתמקדת בניקוי של גריל גז. היא אמנם קצרה אך ממוקדת בפעולות החשובות ביותר שיש לבצע בשביל להגיע לביצועים טובים יותר של המנגל שלכם.
.

 

שגרת ניקוי המנגל

סרטון יו-טיוב שמדגים רוטינה של ניקוי המנגל – הניקוי השגרתי שלאחר השימוש וניקוי שיש לבצע פעם בחצי שנה. מאוד מקצועי, מפורט וברור.

המנגל המטונף ביקום

סרטון היו-טיוב הזה מציג מנגל מהמלוכלכים והמפויחים ביותר שראיתם מימיכם, ומדגים כיצד לפרקו לחלקים ולנקותו. הוא ארוך מאוד (מעל 9 דקות), אבל יסודי. אני מקווה שלא תגיעו למצב הזה…

הקפדה על הניקיון של המנגל גם תעזור לו להאריך שנים, גם תשפר את ביצועיו וגם תשפר את טעם האוכל! כדאי להשקיע זמן במשימה הזו.

***

מוגש בחסות איסמור – איסמור מובילה בארץ בתחום שיווק מוצרי האיכות לבית ולחצר מוצרים אלה כוללים, בין היתר דשא סינטטי, ג'קוזי (ספא), סאונות, ברביקיו בנוי, מתקני שעשועים לילדים, בקתות עץ, מחסני עץ ועוד.

גריל

Similar Posts

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.